“De klantenservice bellen blijft een ongemak” – Odido wil het anders gaan doen

“De klantenservice bellen blijft een ongemak” – Odido wil het anders gaan doen

by Ziptone
5 september 2023

Odido, de nieuwe naam voor T-Mobile en Tele2 mobiel, wil het anders doen en begint bij de klantenservice. Volgens Tisha van Lammeren, Chief Commercial Officer Consumer is de gemiddelde klanttevredenheid van in de telecomserctor is vele malen lager dan in andere bedrijfstakken. “De klantenservice bellen blijft een ongemak.”

Odido

Naast de naamswijziging (Ben en Simpel en Tele2 Thuis blijven als merken bestaan) heeft Odido dan ook een nieuwe missie en strategie.

CEO Soren Abildgaard kondigt aan dat het bedrijf kiest voor een “radicale herpositionering” om aan te sluiten op hedendaagse klantvragen. “Wij gaan het anders doen dan tot nu toe gebruikelijk is in telecom. Bij Odido staat niet de technologie centraal, maar draait alles om mensen.” Volgens Abildgaard Dzal die focus op de mens ook in de klantgerichtheid en dus ook in de service zichtbaar worden. Volgens Tisha van Lammeren, Chief Commercial Officer Consumer, wil het bedrijf de ‘customer champion’ worden. “Dat betekent dat we aan de slag moeten om klantvriendelijkheid naar een nieuw niveau te tillen. Wij hebben een duidelijke missie om daar te komen. De realisatie begint vandaag met Odido.” (Odido)

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top