CRM Partners Group wijzigt de strategie en gaat verder onder de merknaam Fellowmind. Het nieuwe Fellowmind wil klanten begeleiden bij de digitale transformatie. Emiel Putman, CEO en oprichter van Fellowmind: “Dankzij onze groei hebben we uitgebreide expertise in huis van back- en frontoffice-processen. De naam CRM Partners Group dekte daarom niet langer de lading.”
De CRM Partners Group ontstond nadat Putman naast de oprichting van het Nederlandse CRM Partners in 2005, in 2011 een Duitse vestiging opende. Daarna volgden diverse overnames in Nederland en Zweden. Fellowmind is het nieuwe moederbedrijf van de Nederlandse bedrijven CRM Partners, Pulse en AXtension, het Duitse CRM Partners AG en het Zweedse Endeavor. Deze bedrijven tellen samen 450 medewerkers verspreid over acht kantoren in drie Europese landen. De ambitie is om in vijf jaar verder uit te breiden naar 1.500 medewerkers. Fellowmind groeit in Europa verder met behulp van een buy-and-build-strategie. De nieuwe propositie komt met een nieuwe visuele identiteit en pay-off. Alle huidige merken die vallen onder Fellowmind behouden hun autonomie, merk en identiteit.