Continuum verlengt deal met Canal Digitaal voor onbepaalde tijd

Continuum verlengt deal met Canal Digitaal voor onbepaalde tijd

by Ziptone
17 januari 2022

Continuum Global Solutions, een gespecialiseerde provider van klantenservice activiteiten, heeft de overeenkomst voor de strategische samenwerking met Canal Digitaal voor omnichannel klantenservice activiteiten weten te verlengen voor onbepaalde tijd. De dienstverlening heeft betrekking op klantenservice, verkoop, loyaliteit en technische helpdesk.

Continuum is verantwoordelijk voor de interacties met eindgebruikers en dealers van Canal Digitaal via inkomende spraak, chat, sociale media en e-mail. Dat doet Continuum met een team van meer dan 65 medewerkers vanuit Hilversum, Nederland, en Antalya, Turkije. Als gevolg van de COVID-19-crisis worden de werkzaamheden momenteel volledig vanuit huis uitgevoerd. (Continuum)

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top