Content Guru komt met nieuwe genAI-aangedreven diensten

Content Guru komt met nieuwe genAI-aangedreven diensten

by Ziptone
27 november 2023

Content Guru kondigt uitbreidingen van zijn brain® AI-portfolio aan. Het gaat om nieuwe generatieve AI-diensten en de ondersteuning voor GPT-4 van OpenAI en PaLM2 van Google.

 

Door middel van de AI-oplossing brain neemt Content Guru de onderliggende problemen waarmee storm-gebruikers te maken krijgen bij het gebruik van generatieve AI uit handen. Dit wordt gedaan door integratiebelemmeringen weg te nemen en de technologie breed toegankelijk te maken voor organisaties, ongeacht de sector of de grootte van een organisatie. brain biedt toegang tot de beste AI-mogelijkheden zoals Google Dialogflow, Azure AI, en IBM Watson, maar ook tot systemen van generatieve AI zoals OpenAI GPT. Hierdoor worden diverse technologieën in één oplossing benut, met de mogelijkheid om deze in en uit te schakelen zodra leveranciers met nieuwe innovaties komen.

Ondersteuning van agents

Organisaties die generatieve AI inzetten zijn in staat om brain te gebruiken en kosten te verlagen door intelligente automatisering te implementeren en de effectiviteit van het personeel te verbeteren. Generatieve AI in combinatie met real-time transcriptie van een gesprek, biedt een krachtige contextuele samenvatting voor klantenservicemedewerkers. Digitale interacties en spraaktranscripties worden geanalyseerd en er wordt een samenvatting van het gesprek automatisch gegenereerd, samen met de belangrijkste punten en gemaakte afspraken. Klantenservice medewerkers kunnen de inhoud van gesprekstranscripties inzien, bewerken en verzenden waardoor de productiviteit aanzienlijk toeneemt, de administratieve taken minder worden en er meer tijd vrij komt voor taken waarbij hulp en empathie nodig is.

Administratieve taken

“Content Guru heeft een uitgebreide ervaring in het leveren van intelligente automatisering door middel van brain en we breiden ons aanbod graag uit om klanten te ondersteunen met de nieuwste generatieve AI-oplossingen,” aldus Sean Taylor, CEO van Content Guru. “Medewerkers zijn vaak uren per dag bezig met administratieve taken waardoor ze de meest belangrijke rol niet kunnen vervullen namelijk; het bieden van een goede klantervaring. Generatieve AI is opgezet om een enorme impact te hebben op ervaringen van de klant en medewerker en om baanbrekende oplossingen te creëren waarbij privacy, verantwoordelijkheid, veiligheid en betrouwbaarheid centraal staan.” (Content Guru)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top