Calabrio voegt interaction summary toe aan oplossing

Calabrio voegt interaction summary toe aan oplossing

by Ziptone
27 maart 2024

Calabrio, aanbieder van oplossingen voor workforce performance, kondigt vandaag de algemene beschikbaarheid aan van de nieuwe GenAI-functie Interaction Summary. De functie is beschikbaar als add-on en vat de communicatie tussen contactcenteragents en klanten samen om de klantervaring te verbeteren, de productiviteit te optimaliseren en kosten te besparen.

 

Met de nieuwe functie Interaction Summary creëert AI-gebaseerde technologie uniforme en onbevooroordeelde samenvattingen voor elke interactie, waardoor tijd wordt bespaard en de productiviteit wordt verhoogd, terwijl consistentie voor logging en referenties wordt gewaarborgd.

Met de functie Interaction Summary van Calabrio kunnen contactcenters onder meer de nawerktijd verminderen of elimineren door elke klantinteractie voor elke agent automatisch samen te vatten. De samenvattingen kunnen geautomatiseerd worden geëxporteerd naar elk CRM-systeem via een open API.

De functie Interaction Summary van Calabrio is beschikbaar voor alle klanten op 26 maart en is een van de geplande toevoegingen om de GenAI-mogelijkheden van het bedrijf uit te breiden. Deze lancering komt na Calabrio’s overname van Wysdom.ai, een AI chatbot analytics bedrijf, om de integratie van AI in hun krachtige workforce management platform te versnellen. Calabrio zal de komende jaren doorgaan met het toevoegen van next-gen functies om de kwaliteit van agents en callcenters te verbeteren. (Calabrio)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top