Calabrio introduceert AI-gestuurde Bot Analytics om kwaliteitsmanagement te verbeteren

Calabrio introduceert AI-gestuurde Bot Analytics om kwaliteitsmanagement te verbeteren

by Ziptone
22 april 2024

Bot Analytics

Calabrio  heeft een nieuwe suite van Bot Analytics tools voor Quality Management (QM) aangekondigd. Bot Analytics geeft contactcenters meer prestatiegegevens en inzichten om de gebruikerservaring te stroomlijnen en te verbeteren.

 

Calabrio’s Bot Analytics helpt bij het bewaken en verbeteren van de prestaties en kwaliteit van chatbots en voicebots; het organiseren van alle transcript conversaties in onderwerpen, het vereenvoudigen van het review proces en het makkelijker maken om problemen efficiënt aan te pakken.

Zonder een gestructureerd QM-proces en de juiste analysetools kan het gespreksvolume onveranderd blijven, blijven de klanttevredenheid en de adoptiegraad laag en worden besparingen niet gerealiseerd.

“De meesten van ons hebben wel eens een frustrerende ervaring gehad met een chatbot”, zegt Joel Martins, CTO en Interim CEO van Calabrio. “Stel je nu eens voor dat je getraind bent om klanten te helpen en dat juist het hulpmiddel – een bot – dat wordt gebruikt om de ervaring van een gebruiker te verbeteren, resulteert in frustratie bij klanten en de callcenter agents die proberen te helpen. Onze Bot Analytics verandert het spel, werkt met elke virtuele agent en verbetert interacties, kostenbesparingen en klant- en agentervaringen.”

Calabrio Bot Analytics

Calabrio Bot Analytics biedt een gedetailleerd overzicht van conversaties van bot tot live agent, zodat ze problemen kunnen oplossen en de kloof tussen wat wel en niet voldoet aan de verwachtingen van de klant kunnen aanpakken. Bot Analytics-software ondersteunt chatbotteams in verschillende rollen – digitale producteigenaren, chatbotoperators, gespreksontwerpers of digitale analisten – en biedt onder meer analyses van virtual agent (VA) conversaties met nuttige en bruikbare informatie over alle VA conversaties, inzicht in chatbotreacties, oplossingen en scores voor klantervaring en evaluatie van de prestaties van het Natural Language Understanding (NLU) model.

De lancering van Bot Analytics weerspiegelt Calabrio’s streven om voortdurend te investeren in innovatieve AI-functies en analyses en volgt op de recente overname van Wysdom, de toonaangevende expert op het gebied van AI en oplossingen voor de prestaties van virtuele agenten. (Calabrio)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top