Benchmarkportal CCMA UK gaat 2 januari van start

Benchmarkportal CCMA UK gaat 2 januari van start

by Ziptone
5 december 2023

Benchmark CCMA UKMet ingang van vandaag kunnen belangstellenden zich inschrijven door deelname aan de eerder aangekondigde Britse CCMA Benchmark. De CCMA stelt hiermee contactcenters in staat om zich te vergelijken met contactcenters van collega’s. De benchmark maakt gebruik van meer dan 25 KPI’s op het gebied van klant-, bedrijfs- en personeelsgegevens. 

 

Wie mee wil doen, moet wel eerst lid worden van de Britse CCMA, want de benchmark is alleen beschikbaar voor leden. Wie zich als lid registreert, krijgt vanaf 2 januari 2024 toegang tot het benchmarkportaal. De CCMA adviseert leden om aan alle gegevens van het kalenderjaar 2023 te verzamelen en deze vóór de deadline van 2 februari 2024 in te dienen op het portaal.

Na deze deadline worden de gegevens geanalyseerd. Er worden correlaties bepaald en scores toegekend aan de meer dan 25 contactcentermetrics. Vervolgens ontvangen individuele deelnemers een rapport, met daarin de score voor de deelnemer in vergelijking met de score in de benchmarking survey tool. Er wordt bijkomend commentaar gegeven met richtlijnen voor verbeterpunten. (CCMA UK)

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top