DDMA

DDMA

by Ziptone

De DDMA (Data-Driven Marketing Association) is de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service. De DDMA is een netwerk van adverteerders, non-profits, uitgevers, bureaus en tech-leveranciers die data op een innovatieve en verantwoorde manier inzetten voor interactie met consumenten. Met kennis en advies helpt de DDMA leden datagedreven en klantgericht te werken, een visie op datagebruik te ontwikkelen en om te gaan met wettelijke veranderingen. Ook de DDMA haar leden een stem in Den Haag en Brussel en helpt de DDMA bij het professionaliseren van de sector door het ontwikkelen van zelfregulering.

De DDMA is opgericht in 2002 als Dutch Dialogue Marketing Association en is ontstaan uit de DMSA. Was toen vertegenwoordiger van en het platform voor de direct marketing industrie (direct mail, telemarketing, sales promotion, e-commerce). DMSA ging eind 2001 failliet en is gedeeltelijk doorgestart als DDMA.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top