Vakmedium Klantcontact.nl gaat verder als Ziptone

by Ziptone

Vakmedium Klantcontact.nl gaat verder als Ziptone

by Ziptone

by Ziptone

ziptone logoMet ingang van vandaag gaat vakmedium Klantcontact.nl, gericht op klantcontactprofessionals in Nederland en België, verder als Ziptone. De naamswijziging is onderdeel van een reeks veranderingen, gericht op verdere groei en ontwikkeling van het online vakmedium.

Ziptone heeft de ambitie om the place to be te worden voor klantcontactprofessionals die willen bijblijven in hun vakgebied: voor nieuws, klantverhalen en achtergronden, voor relevante vacatures en voor relevante opleidingen en cursussen. Met de naamswijziging heeft de website ook een opfrisbeurt gekregen; de komende tijd zullen nieuwe rubrieken en diensten volgen.

De kern blijft ongewijzigd: een onafhankelijk vakmedium dat de branche vooruit wil helpen. De redactie blijft nieuws, praktijkverhalen en analyses brengen en daarbij blijft Ziptone samenwerken met verschillende spelers in de branche.

De naam Ziptone is een knipoog naar de samenwerking tussen mens en techniek. De ziptone is (in sommige contactcenters) de toon die medewerkers in hun headset horen om aan te geven dat er een nieuw gesprek start. Ziptone staat ook voor de kern van zaken doen: er komt altijd een volgend gesprek; de interactie tussen bedrijven en hun klanten stopt nooit.

Customer Experience, Featured

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top

Klantcontact.nl gaat verder als Ziptone!

Lees meer