Wereld Natuur Fonds kiest voor storm van Content Guru

Wereld Natuur Fonds kiest voor storm van Content Guru

by Ziptone
17 juli 2023

Wereld Natuur FondsWWF, het Wereld Natuur Fonds, heeft Content Guru gekozen om de digitale transformatie van de organisatie te ondersteunen. Door deze nieuwe samenwerking zal Content Guru het WWF voorzien van digitale contactcenter-services via het storm®-cloudplatform. Tevens zal het auditorium in het Living Planet Centre in het WWF-hoofdkantoor in het VK voortaan door het leven gaan als het ‘Content Guru Auditorium’.

 

WWF zal de storm-oplossing van Content Guru implementeren in zijn klantgerichte contactcenter om de communicatie met zijn miljoenen supporters en donateurs te verbeteren, donaties aan te moedigen en loyaliteit te stimuleren. De storm-service combineert alle WWF-communicatiekanalen – spraak, e-mail, sms, Twitter, Facebook en Instagram – in één enkele interface, om een uniforme omgeving en een verbeterde ervaring voor klantenservicespecialisten te creëren.

WWF zal storm CKS®, het klantinformatieplatform van Content Guru, gebruiken om medewerkers een 360-graden beeld van de supporter te bieden, inclusief contactgegevens, eerdere donaties en interactiegeschiedenis. Klantenservice medewerkers krijgen automatisch nauwkeurige en actuele informatie over lopende WWF-campagnes en donatieprogramma’s om ervoor te zorgen dat supporters goed geïnformeerd zijn, terwijl Content Guru’s storm  PADLOCK PCI-beveiligde betalingsservice ervoor zorgt dat alle donaties die via de telefoon worden gedaan, veilig kunnen worden gedaan.

Auditorium

Sean Taylor, CEO van Content Guru, merkte op: “De bescherming van het milieu is een zaak die mij bijzonder na aan het hart ligt, dus ik ben verheugd en vereerd dat WWF ervoor heeft gekozen om met Content Guru samen te werken en het Britse auditorium naar ons te vernoemen. We kijken er erg naar uit om daar klant-, partner- en ESG-evenementen te organiseren. Onze klanten en partners weten allemaal hoe betrokken we altijd zijn geweest bij milieu-, duurzaamheids- en sociale doelen, en dit nieuwe initiatief is een belangrijk onderdeel van die decennialange toewijding.”

Ben Adaway, Head of Supporter Operations bij WWF voegde hieraan toe: “WWF is verheugd om samen te werken met een toonaangevende aanbieder van CX oplossingen en verheugd om het ‘Content Guru Auditorium’ aan te kondigen. Met de steun van Content Guru streven we ernaar om de ervaring voor onze supporters en donateurs zo naadloos en soepel mogelijk te laten verlopen, want zonder hen zouden we niet in staat zijn om het vitale werk dat we uitvoeren te kunnen doen.” (Content Guru)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top