Vodafone creëert 2.100 nieuwe klantcontactbanen in 24 maanden

Vodafone creëert 2.100 nieuwe klantcontactbanen in 24 maanden

by Erik Bouwer
14 maart 2017

Vodafone14 maart 2017 – Verdeeld over verschillende contactcenters in het Verenigd Koninkrijk gaat de Britse telecomoperator Vodafone de komende twee jaar 2.100 nieuwe banen in customer service creëren. Een deel daarvan zal terecht komen bij facilitaire partijen waarmee wordt samenwerkt, waaronder Webhelp. De uitbreiding komt neer op een investering van 2 miljard pond over een periode die tot 2019 loopt. Doel van de operator is om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren. De investering in mensen volgt op eerdere investeringen in netwerktechnologie: 97 procent van de Britse bevolking heeft nu 4G bereik. Volgens Chief Executive Nick Jeffery (foto) is het de ambitie van Vodafone om haar klanten de best mogelijke customer experience te bieden. Vodafone wil het grootste en beste netwerken van de UK worden.

Human Resources
Top