Veel klantcontact bij Apple Support over Vision Pro

Veel klantcontact bij Apple Support over Vision Pro

by Ziptone
6 februari 2024

Beeld: Apple

De klantenservice van Apple zou worden overspoeld door klachten van gebruikers die de toegangscode van hun Apple Vision Pro-headset kwijt zijn.

 

Als gebruikers te vaak een verkeerd wachtwoord intikken, wordt het apparaat uitgeschakeld en geblokkeerd. Als gebruikers na een wachttijd hun wachtwoord nog steeds niet kunnen achterhalen, moet een Apple-medewerker in de winkel de hele bril opnieuw instellen om het wachtwoord te wissen. Op dat moment wordt ook alle inhoud op het apparaat gewist. Het apparaat is sinds een paar dagen op de markt en kost 3500 dollar.

De klantenservice van Apple zou niet goed voorbereid zijn op de grote hoeveelheid vragen omtrent dit probleem, zo schrijft Bloomberg. De Apple Vision Pro-bril is pas net uit, en nu bellen veel klanten al omdat ze hun toegangscode vergeten zijn. Ook zou de irisscan in de bril nog niet altijd soepel werken.

Een complicatie bij de Vision Pro is dat hij geen USB-C poort heeft waarmee gebruikers hem op een Mac kunnen aansluiten om problemen op te lossen. Het bedrijf heeft vorige week wel een speciale band uitgebracht voor ontwikkelaars om de headset aan een Mac te kunnen bevestigen, maar dat accessoire kost ongeveer 300 dollar en is niet bedoeld voor consumenten. Mogelijk komt er een software-update met een alternatieve oplossing voor de verloren toegangscodes in de toekomst. (Bloomberg/Ziptone)

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top