TTEC Digital lanceert WFM-adapter voor Microsoft Dynamics 365 Customer Service

TTEC Digital lanceert WFM-adapter voor Microsoft Dynamics 365 Customer Service

by Ziptone
28 april 2023

TTEC Digital heeft een Workforce Management (WFM) Adapter voor Microsoft Dynamics 365 Customer Service geïntroduceerd. Met de WFM-adapter voor Microsoft Dynamics 365 Customer Service kunnen managers belangrijke prestatie-indicatoren realtime volgen, gebieden voor verbetering identificeren en plannen maken voor toekomstige werkdruk.

De WFM Adapter van TTEC Digital maakt het voor klanten gemakkelijker om de volledige mogelijkheden van het vorig jaar gelanceerde Microsoft Digital Contact Center Platform (DCCP) te benutten. Het stelt klanten in staat om Microsoft DCCP te gebruiken zoals het is ontworpen, waarbij spraak direct wordt gebruikt of aanbieders van telefonie worden gecombineerd met omnichannelmogelijkheden van Microsoft en Nuance.

De WFM Adapter voor Microsoft Dynamics 365 Customer Service omvat:

  • historische en real-time nalevingsgegevens voor spraak-, chat- en SMS-interacties om te beginnen, met aanvullende digitale kanalen om te volgen;
  • cloud-gebaseerde technologie die schaalbaarheid en betrouwbaarheid biedt met implementaties in meerdere regio’s over de hele wereld om te voldoen aan de behoeften aan klantgegevens;
  • gebruiksvriendelijke gebruikersinterface voor het instellen en configureren van rapportageopties voor wat en hoe gegevens naar WFM worden gestuurd.

WFM Adapter for Microsoft Dynamics 365 Customer Service is beschikbaar in Microsofts AppSource. (TTEC Digital)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top