TP krijgt Company of the Year Award van Frost & Sullivan in CX-markt

TP krijgt Company of the Year Award van Frost & Sullivan in CX-markt

by Ziptone
21 februari 2024

Teleperformance heeft bekend gemaakt dat het bedrijf de Company of the Year Award heeft toegekend gekregen door Frost & Sullivan in de wereldwijde customer experience (CX) industrie voor best practices in agent engagement.

 

Volgens Frost & Sullivan munt Teleperformance uit in “het creëren van een werkcultuur die tegemoetkomt aan de uiteenlopende behoeften van zijn gevarieerde personeelsbestand.” Dat wordt onderstreept door een opmerkelijke 4,2 Glassdoor-score voor BPO-dienstverlener.

“Het creëren van een omgeving die goed functioneert voor een divers personeelsbestand vereist empathie van het topniveau van een organisatie; het begrijpen van de emotionele behoeften van een divers personeelsbestand is van cruciaal belang om hen te helpen zich verbonden te voelen met het bedrijf,” aldus Alpa Shah, Global Vice President CX Practice bij Frost & Sullivan. “Teleperformance heeft uitgeblonken in het creëren van een werkplek die aan deze criteria voldoet.”

Tot de belangrijkste innovaties van Teleperformance die hebben bijgedragen aan een positieve werkervaring voor agents behoren automatisering en assessmentprogramma’s die het wervingsproces hebben gestroomlijnd van 14 dagen naar slechts één dag, wat heeft geleid tot een betere kwaliteit van sollicitanten en een lager verlooppercentage. Het bedrijf integreerde ook eigen AI-oplossingen ter ondersteuning van de opleiding, coaching, evaluatie en taalvertaling van agenten, wat het leerproces voor nieuwe medewerkers heeft versneld, de productiviteit van agents heeft verhoogd en tot hogere scores voor de tevredenheid van agent en klanten heeft geleid, aldus de analisten van Frost & Sullivan. (Teleperformance)

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top