Telesur introduceert MyTelesur

Telesur introduceert MyTelesur

by Ziptone
2 april 2024

TelesurDe Surinaamse telecomoperator Telesur introduceert een vernieuwing in haar klantenservice vanaf 8 april. Klanten krijgen dan de mogelijkheid om hun verbruiksgegevens en facturen zelf te controleren via het MyTelesur self-service portaal.

 

Daarnaast worden er vanaf 8 april geen kwitanties meer afgedrukt, maar worden ze digitaal verzonden naar het e-mailadres dat de klant bij de kassa opgeeft. Indien de klant al een MyTelesur-account heeft, worden de kwitanties automatisch naar het bijbehorende e-mailadres gestuurd.

Telesur voert intern een digitaliseringsproces uit om haar dienstverlening beter af te stemmen op het digitale tijdperk. In juli 2023 is al een gedeeltelijke overgang naar een nieuw klantrelatiesysteem gemaakt. Op 7 april 2024 zal de tweede fase van dit project worden uitgevoerd. In verband hiermee zullen er dringende werkzaamheden worden verricht in de periode van 5 tot en met 7 april. Tijdens deze onderhoudsperiode kunnen klanten tijdelijk enige hinder ondervinden.

Onderdeel van de vernieuwing is dat alle klanten een accountnummer ontvangen ter vervanging van het huidige debiteurennummer. Dit accountnummer kunnen klanten verkrijgen via de website www.telesur.sr of door de link te gebruiken die per sms naar alle klanten wordt verstuurd.

Door op de link in het sms-bericht te klikken, worden klanten doorverwezen naar de Telesur-website, waar ze hun oude debiteurennummer kunnen invoeren. Het nieuwe accountnummer wordt vervolgens direct op het scherm weergegeven, aldus het bedrijf.

Over enige tijd komt Telesur ook met een ‘My Telesur Mobile app’, gekoppeld aan de ‘Mijn Telesur Self Service Portal’. De app  biedt een duidelijk overzicht van de diensten die een klant afneemt en de bijbehorende faciliteiten. (Telesur)

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top