TechSee’s Sophie AI combineert spraak-, visuele en tekstinteracties

TechSee’s Sophie AI combineert spraak-, visuele en tekstinteracties

by Ziptone
29 september 2023

Sophie AITechSee heeft de lancering van Sophie AI bekend gemaakt, de eerste MultiSensory AI Agent voor klantenservice. Sophie AI is ontworpen om menselijke ervaringen te leveren die uitzonderlijke CX bieden tegen een fractie van de kosten.

Sophie AI is volledig aanpasbaar aan elk merk of bedrijf en heeft een ‘brein’ om geautomatiseerde klantenservice-interacties te vermenselijken. Om Sophie AI te creëren, heeft TechSee samengewerkt met belangrijke ontwerppartners over de hele wereld en nauw samengewerkt om de behoeften en uitdagingen van ondernemingen te begrijpen, waaronder de eerste lanceringspartner van TechSee, Resideo Technologies, de wereldwijde leverancier van Honeywell Home slimme thermostaten en First Alert-oplossingen die wereldwijd meer dan 150 miljoen huishoudens voorzien van comfort, veiligheid en beveiliging.

Sophie AI is een mix van geavanceerde technologieën, waaronder Generative AI, LLM, Computer Vision AI, Augmented Reality en stem- en sentimentanalyse, verpakt in een virtuele agent die zowel klanten als agenten kan zien, horen, spreken, begrijpen, begeleiden en instrueren.

Sophie AI is speciaal ontworpen voor de service-industrie om elk type interactie aan te kunnen, met de mogelijkheid om visueel, spraak en tekst te begrijpen en geautomatiseerde service te leveren zonder afbreuk te doen aan de klanttevredenheid. Bovendien kan het worden ingezet binnen elk bestaand communicatiekanaal, waaronder telefoon, web, berichten, video en sociale media. Onbeperkte schaalbaarheid voor serviceteams. Sophie AI leert voortdurend en ontwikkelt zich door gegevens te halen uit live interacties tussen klanten en agenten. (TechSee)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top