SightCall toegevoegd aan Genesys AppFoundry

SightCall toegevoegd aan Genesys AppFoundry

by Ziptone
10 mei 2022

SightCall, aanbieder van augmented reality (AR) gebaseerde visuele ondersteuning, is toegevoegd aan het ecosysteem van Genesys Cloud CX, de zogenaamde Genesys AppFoundry. AppFoundry stelt Genesys-gebruikers in staat om nieuwe functionaliteit en nieuwe oplossingen snel te integreren.

Bij de inzet van SightCall blijft de spraak via de Genesys Cloud CX lopen. Met de visuele ondersteuning kunnen bedrijven hun agents en klanten beter in staat stellen problemen op te lossen. De applicatie wordt opgestart via een chatsessie en daarna kunnen klanten live videobeeld delen met de medewerker. Vooralsnog focust SightCall met name op ondersteuning in verticals zoals zorg, verzekeringen, productie en retail, waar het voorkomen van onnodige service- en monteursbezoeken, overheadkosten en het reduceren van de CO2-uitstoot aan de orde is.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top