RIFF nieuwe naam voor Webcare Company

RIFF nieuwe naam voor Webcare Company

by Ziptone
6 september 2017

6 september 2017 – The Webcare Company, marketingbureau Tribal en e-commerce developer Jaagers, bedrijven die sinds januari samenwerken, hebben bekend gemaakt dat zij fuseren en verder gaan onder de naam RIFF , aldus berichtgeving van Customer First. Bij het bedrijf werken in totaal 175 specialisten die dagelijks duizenden klanten door hun customer journey leiden. Daarnaast wil RIFF maatwerkadvies geven op basis van harde data die volgens het bedrijf inzicht kan bieden in gedrag, de klantreis kan bijsturen en klantgedrag gedetailleerd in kaart kan brengen. CEO Tobias Walraven waarschuwt voor de risico’s van te ver doorgevoerde digitalisering in klantcontact, waarbij klanten het bedrijf niet goed meer herkennen. ‘Hoe meer technologie de dagelijkse routine overneemt en gecompliceerde processen simpeler worden, hoe meer het van belang gaat zijn om echte en betekenisvolle conversaties te hebben.’ RIFF wil zich met name richten op het helpen vinden van de balans tussen menselijk contact en digitale oplossingen.

 

Customer Experience
Top