Qarin breidt callcenter uit

Qarin breidt callcenter uit

by Ziptone
21 maart 2024

RegioRijder, aanbieder van Wmo- en leerlingenvervoer in een aantal gemeenten in Noord-Holland, heeft gekozen voor ondersteuning op klantcontactgebied voor Qarin. Qarin gaat 24-uurs-bereikbaarheid leveren aan regioRijder en ondersteunen bij het reserveren van taxiritten voor de reizigers vlot en tijdig worden gereserveerd. Dat heeft Qarin bekend gemaakt via de eigen website.

 

Vergelijkbare diensten leverde Qarin al voor haltetaxiRRReis (de deeltaxi op bestelling in de provincie Gelderland) en Special Heroes Nederland. Qarin biedt oplossingen voor reizigers, opdrachtgevers en mobiliteitsaanbieders. Het bedrijf levert diensten rond het plannen, boeken en begeleiden van reizigers. Daarnaast ondersteunen reisassistenten en OV-buddies de reizigers die een extra handje nodig hebben. Een groot gedeelte hiervan wordt opgevangen door het callcenter, de andere telefoontjes worden aangenomen door Q-regie: onze regiecentrale. De mobiliteitscoördinatoren begeleiden hen bij de ‘first and last mile’ van het openbaar vervoer. Daarnaast coördineren zij de uitvoering van reisassistentie bij de in -en uitstap op de trein op 241 stations in Nederland. Qarin is gevestigd in Wijchen. (Qarin)

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top