OutSystems lanceert Cloud Accelerators voor klantcontact

OutSystems lanceert Cloud Accelerators voor klantcontact

by Ziptone
11 mei 2021

Low-codespecialist OutSystems lanceert een suite aan tools die zijn gebaseerd op Amazon Web Services en die ontwikkelaars aan hun applicaties kunnen toevoegen. OutSystems komt met zeven verschillende ‘Cloud Accelerators’, waaronder een aantal relevant voor customer experience.

De Self Service Chatbot is een door AI gestuurde chatbot die basisvragen van klanten kan beantwoorden en indien nodig de klanten naar menselijke ondersteuning door kan sturen. De tool maakt gebruik van Amazon Lex en Amazon Comprehend. Met Customer and Employee Engagement Virtual Personal Assistant kunnen ontwikkelaars via stemassistenten hun klanten bereiken.

Daarnaast lanceert OutSystems twee meertalige diensten. De Multilangual Chatbot kan met elke taal overweg, door gebruik te maken van Amazon Translation Services, Amazon Polly en Amazon Transcribe. Multilangual Video Interaction kan real-time video-interactie bieden. Hierbij wordt er gebruikgemaakt van Amazon Kinesis, Amazon Translation Services en Amazon Transcribe. (OutSystems)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top