Nominatieprocedure voor Ayava CX Force Awards 2024 geopend

Nominatieprocedure voor Ayava CX Force Awards 2024 geopend

by Ziptone
25 maart 2024

Avaya, aanbieder van contactcenteroplossingen, heeft bekend gemaakt te starten met de CX Force Awards 2024. Deze awards zetten innovators, strategen en pioniers die de wereld van customer experience transformeren en revolutioneren in het zonnetje.

 

De eerste editie van Avaya’s CX Force Awards vindt plaats in samenwerking met de International Avaya User Group (IAUG). Zij brengen Avaya-gebruikers samen om innovatieve ideeën te delen. De groep wordt mede gesponsord door Constellation Research, een onderzoeks- en adviesbureau op het gebied van technologie in Silicon Valley. De awards erkennen de innovatieve inspanningen en prestaties van leiders in CX-excellentie.

Categorieën

De awards worden uitgereikt in verschillende categorieën: onderwijs (verbeteren van leertrajecten), werknemers (de toekomst van werk vormgeven), gezondheidszorg (innovatieve patiëntgerichte zorg), gemeenschap (impactvolle sociale veranderingen), groei (bedrijfssucces stimuleren), transformatie (veranderingen met experience als kern) en superstars (toekomstige leiders).

Criteria

Elke inzending wordt beoordeeld op basis van verschillende criteria, waaronder de carrièreprestaties van de genomineerde, toegepaste, innovatieve CX-strategieën, meetbare impact van hun werk, uitdagingen die ze hebben overwonnen en de rol van Avaya’s oplossingen en technologie in deze prestaties. Avaya zoekt genomineerden die uitblinken in innovatie, creativiteit en leiderschap binnen het domein van customer experience, met name professionals vertrouwd met het gebruiken van Avaya-oplossingen.

Indienen en uitreiking

Iedereen (uit het werkveld) kan nominaties indienen via een online formulier. Dat is wereldwij beschikbaar voor inzendingen van 18 maart 2024 tot 15 april 2024. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de prijsuitreiking in Denver tijdens Avaya’s jaarlijkse ENGAGE-conferentie op 15 mei 2024.

Jury

De jurybestaat uit Liz Miller, Vice President en Principal Analyst bij Constellation Research; Josh Mueller, SVP, Chief Marketing Officer en General Manager of Hardware bij Avaya; Lori Wodrich, President bij International Avaya User Group; en Katie Linendoll, Technology Expert en Emmy Award-winnende TV-persoonlijkheid. (Avaya)

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top