Marsh Finance kiest voor Genesys Cloud managed services van Sabio

Marsh Finance kiest voor Genesys Cloud managed services van Sabio

by Ziptone
29 september 2023

Marsh FinanceMarsh Finance, één van de grootste autofinancieringsmaatschappijen in het Verenigd Koninkrijk, werkt samen met Sabio Group aan een project dat de interactie-ervaringen met zijn klanten en makelaars drastisch zal verbeteren.

 

De samenwerking met Sabio, de specialist in digitale customer experience (CX) transformatie, markeert een belangrijke mijlpaal voor Marsh Finance, dat dit jaar zijn 50e verjaardag viert.

De meerjarige overeenkomst houdt in dat Sabio het onderhoud en de ondersteuning van de Genesys Cloud customer service infrastructuur van Marsh overneemt.

De nieuwe samenwerking omvat ook het leveren van consultancydiensten en technologische innovatie, wat Marsh’ voortdurende toewijding aan het moderniseren en optimaliseren van zijn bedrijfsactiviteiten versterkt.

Een integraal onderdeel van dit project is de introductie van live chat mogelijkheden, waarbij Sabio de technologie integreert om toe te voegen aan de bestaande kanalen van Marsh, wat een echte omnichannel klantenservice mogelijk maakt. Deze toevoeging zal klanten en makelaars voorzien van directe, naadloze en efficiënte communicatie.

Sabio’s project met Marsh komt op een kritiek moment, nu de Financial Conduct Authority (FCA) nieuwe Consumer Duty-regels introduceert. Deze zullen hogere en duidelijkere normen voor de bescherming van de consument vastleggen voor alle financiële diensten en vereisen dat bedrijven doortastende maatregelen nemen om uitstekende resultaten voor klanten te leveren. Het initiatief van Marsh Finance met Sabio toont aan dat het bedrijf klaar is om deze nieuwe normen rechtstreeks na te leven. (Sabio)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top