Teleperformance heeft aangekondigd dat het contact center as a service (CCaaS) en workforce management (WFM) oplossingen zal implementeren voor Het Juridisch Loket.
Het Juridisch Loket geeft eerste hulp bij juridische vragen. Ruim 5 miljoen unieke bezoekers vinden jaarlijks begrijpelijke informatie, voorbeeldbrieven en meer op juridischloket.nl. Mensen met een laag inkomen (onder de grens van de wet op de rechtsbijstand) kunnen bellen of langskomen bij het Juridisch Loket voor persoonlijk advies van een jurist.
Het Juridisch Loket zocht een enkele partner om een goed functionerende en beheerde CCaaS-toepassing en WFM-oplossing te implementeren. Het Juridisch Loket koos voor Teleperformance vanwege meer dan 45 jaar ervaring en diepgaande operationele kennis in de contactcenterindustrie, aldus het persbericht. Volgens het persbericht was vervanging nodig omdat het bestaande PureConnect-systeem end of life was. TP draagt als platinum partner van Genesys zorg voor de cloudmigratie naar de nieuwe oplossing. (Teleperformance)