Google Home helpt KLM-passagiers via spraak bij inpakken koffer

Google Home helpt KLM-passagiers via spraak bij inpakken koffer

by Ziptone
15 december 2017

15 december 2017 – KLM heeft een slimme assistent gelanceerd die via Google Home passagiers helpt met het inpakken van hun koffer. Dat bericht Emerce. Volgens Karlijn Vogel, director Social van KLM, wil KLM weten of klanten zitten te wachten op spraakgestuurde diensten die niet direct met een airline worden geassocieerd. Iedereen die beschikt over Google Home of Google Assistant kan gebruik maken van de KLM-chatbot met de naam BB. Die chatbot heeft advies voor het inpakken van je koffer, gebaseerd op je bestemming en de lokale weersonstandigheden. Ook geeft de bot tips voor reisdocumenten en eventuele medicatie. Volgens Vogel wordt voice extreem groot en “daar moet je als bedrijf klaar voor zijn”. Zij voegt daar aan toe dat KLM de komende tijd nieuwe services aan het spraakkanaal zal toevoegen. (Bron: Emerce)

Customer Experience
Top