Genesys lanceert Cloud CX voor nonprofits

Genesys lanceert Cloud CX voor nonprofits

by Ziptone
14 juli 2023

Genesys komt met een ‘gereduceerd tarief’ voor nonprofit-instellingen. Dat maakte Tony Bates, CEO van Genesys, afgelopen maand bekend op Xperience 2023.

Nonprofits hebben vaak beperkte budgetten, maar leveren binnen die kaders in veel gevallen missiekritische dienstverlening. Een van de voorbeelden is The National Domestic Violence Hotline (The Hotline), de 24/7 hotline die Amerikanen helpt bij gevallen van huiselijk geweld. De Hotline (met een groeiend callvolume van 3000 calls per dag) wil het Genesys Cloud CX™ platform optimaal benutten om goed te kunnen opschalen en zoveel mogelijk impact te kunnen maken.

Het nieuwe aanbod biedt liefdadigheidsinstellingen die hiervoor in aanmerking komen een sterk gereduceerde prijs voor Genesys Cloud CX, Genesys Jumpstart-implementaties en Beyond training, zodat ze zich meer kunnen richten op het bieden van ondersteuning en empathie aan hun gemeenschappen – en minder op het uitzoeken hoe ze hun beperkte financiering kunnen oprekken. Het aanbod met de naam ‘The Genesys Charitable Offer’ zou vanaf begin juli 2023 beschikbaar moeten zijn.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top