Frontline Solutions levert Interaction Analytics van Xdroid

Frontline Solutions levert Interaction Analytics van Xdroid

by Ziptone
11 maart 2020

Frontline Solutions, leverancier van klantgerichte en innovatieve klantcontactoplossingen, voegt de Interaction Analytics oplossing van Xdroid toe aan het portfolio. Deze toevoeging maakt het mogelijk 100% van alle klantinteracties te analyseren. Dat resulteert in inzicht en een doorlopende proces- en kwaliteitsverbetering binnen organisaties. Doordat deze oplossing als een service wordt aangeboden, hebben klanten de mogelijkheid om eenvoudig te ervaren wat Interaction Analytics voor hen kan betekenen.

Een Interaction Analytics (IA) oplossing is in staat om alle interacties zoals telefoon, chat, mail et cetera om te zetten in data die automatisch geanalyseerd wordt, waarbij de resultaten met dashboards en rapportages inzichtelijk worden gemaakt. Dit geeft structureel en betrouwbaar inzicht waar klantcontact inhoudelijk over gaat. Met dit inzicht geven organisaties richting aan proces- en kwaliteitsverbetering, waarvan de effecten doorlopend en efficiënt gemeten en bijgesteld kunnen worden.

”Partners van Xdroid bieden we onze innovatieve en concurrerende oplossing om zo hun klanten te helpen de klantreis te begrijpen en een 360 graden klantbeeld te brengen. Als leverancier van klantgerichte en innovatieve klantcontactoplossingen past Frontline Solutions hier perfect bij en ik kijk uit naar de succesvolle samenwerking”, aldus Gerry de Graaf, Managing Director Xdroid International. (Frontline Solutions)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top