Freshworks integreert conversational AI in customer experience oplossingen

Freshworks integreert conversational AI in customer experience oplossingen

by Ziptone
4 november 2022

FreshworksFreshworks zal tijdens de Fall ‘22 Product Launch op 9 november de integratie van conversational AI in hun oplossingen voor customer experience presenteren. De oplossing zal standaard ingebouwd zijn in Freshchat, Freshdesk, Freshsales en Freshmarketer.

Met de nieuwe functionaliteit kunnen customer service agents, sales en marketeers productiever werken. Medewerkers kunnen inzicht krijgen in hoe klanten hun producten gebruiken en of ze al klaar zijn voor engagement/aanvullende touchpoints. Ingebouwde AI identificeert online en in applicaties positieve en negatieve koopsignalen en leert hiervan.

Voor Freshchat komt functionaliteit beschikbaar waarmee intelligente omnichannel conversaties kunnen worden gevoerd met Smart Reply, waarbij medewerkers voorzien worden van AI-gestuurde ‘auto complete’- antwoorden. Deze intelligente aanbevelingen zijn afgestemd op het laatste bericht van de gebruiker, de volledige context van het gesprek en het eerdere koopgedrag van de klant. Met Conversations Widget kan met één widget livechat en selfservice-AI worden aangestuurd. De conversatiewidget ondersteunt alle Freshchat-functies en use cases. (Freshworks)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top