Facilitair contactcenter Atento opent nieuwe vestiging in Madrid

Facilitair contactcenter Atento opent nieuwe vestiging in Madrid

by Ziptone
23 juli 2019

Atento S.A., een van de grootste facilitaire contactcenters in Latijns Amerika, heeft een nieuwe vestiging geopend in Madrid. De nieuwste locatie moet onderdak gaan bieden aan duizend medewerkers. De nieuwe vestiging van Atento is bedoeld om voor kleine en grote bedrijven diensten te gaan leveren op het gebied van customer care, backoffice en sales, specifiek in de markten verzekeringen, nutsbedrijven en telecom. Volgens Atento wordt gestart met ruim 500 medewerkers. Atento, met Braziliaanse wortels maar met een hoofdkantoor in Luxemburg, is actief in een groot aantal Braziliaanse steden. Atento is daarnaast actief in twaalf andere landen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Er werken wereldwijd ruim 150.000 medewerkers in bijna 100 contactcenters. Het bedrijf is sinds 2000 actief in Spanje met de Spaanse telco Telefonica als launching customer. Atento heeft in Spanje ruim 10.000 medewerkers in 14 vestigingen.

Customer Experience
Top