Continuum Global Solutions zet in op work from home

Continuum Global Solutions zet in op work from home

by Ziptone
28 april 2020

Continuum Global Solutions heeft bekend gemaakt dat al meer dan 80 procent van de customer care agents zijn overgezet op het ready@home work-at-home model. Het bedrijf wil hiermee tegemoet komen aan de huidige en toekomstige veiligheidsmaatregelen rondom COVID-19. Het bedrijf heeft daarnaast aangekondigd tot aan het eind van dit jaar te willen groeien met 5.000 nieuwe medewerkers die volgens het ready@home model gaan werken. Volgens Jerry Kinnick, president of Continuum, leidt de COVID19-crisis tot ingrijpende veranderingen voor zowel klanten als medewerkers. Er zijn al meer dan 9.000 medewerkers overgeschakeld op thuiswerken, daarnaast ziet Continuum dat de verandering ook tot nieuwe business leidt omdat andere providers moesten sluiten. (Continuum)

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top