Cogito lanceert Personalized Coaching oplossing voor klantcontact

Cogito lanceert Personalized Coaching oplossing voor klantcontact

by Ziptone
25 oktober 2022

Cogito, aanbieder van realtime coaching en begeleidingsoplossingen, heeft een nieuwe en verbeterde oplossing aangekondigd die gericht is op het verbeteren van de employee experience voor frontline teams. De Personalized Coaching-functies zijn ontworpen om medewerkers beter te ondersteunen bij het afhandelen van complexe klantenservice vragen en richten zich op professionele ontwikkeling van de vaardigheden van agents.

Het Personalized Coaching dashboard van Cogito beoordeelt het spreekgedrag op emotie-signalen en belangrijke gespreksonderwerpen die relevant zijn voor de contactcenter-context. Alle gesprekken worden beoordeeld en specifieke doelen worden automatisch geïdentificeerd, een aanpak die supervisors meer tijd geeft om zich te richten op de ontwikkeling van hun teamvaardigheden. Het product maakt gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) om de unieke vaardigheden en behoeften van agents te evalueren, ongeacht hun fysieke kantooromgeving. Het geeft directe feedback over hun vooruitgang naar geïndividualiseerde doelen en beloont agents met positieve erkenning van teamleiders. (Cogito)

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top