CM.com lanceert Generatieve AI Engine

CM.com lanceert Generatieve AI Engine

by Ziptone
15 september 2023

CM.com, aanbieder van oplossingen voor conversational commerce, kondigt de lancering van zijn Generatieve AI Engine aan. Dat is een dynamische AI-kennisbank die verschillende bedrijfsspecifieke kennisbronnen samenvoegt, en die contextueel verrijkt is door Large Language Models (LLM’s).

 

De bronnen die hiervoor gebruikt kunnen worden, zijn onder meer websitecontent, historische menselijke service-interacties, chatbot-interacties en bestandstypen zoals JSON (voor opgenomen conversaties) en PDF.

CM.com heeft via de GenAI Engine naar eigen zeggen krachtige nieuwe functies ontwikkeld die voor het volledige platform van CM.com kunnen worden gebruikt. Volgens het bedrijf is de prioriteit gelegd bij service-oplossingen zoals Conversational AI Cloud en Mobile Service Cloud, onderdeel van het Engagement Platform van CM.com. Daarmee zijn AI-gegenereerde antwoordsuggesties voor agents beschikbaar, afgestemd op de unieke behoeften van elke klant.

cm.comVolgens CM.com maakt dit interacties met de klant soepeler doordat tijdrovende zoekopdrachten over meerdere bronnen overbodig worden. Medewerkers kunnen snellere, goed geïnformeerde antwoorden bieden, daarnaast verkort het de inwerktijd voor nieuwe medewerkers en zorgt het voor consistentie in alle servicegesprekken. Klanten zoals Vattenfall, Pathé, Independer, Vacansoleil, e-Luscious en YourSurprise hebben als eerste deGeneratieve AI-functies van CM.com omarmd, als onderdeel van een geselecteerd panel, aldus het persbericht.

Daarnaast benadrukt CM.com dat het bestaande enterprise-level beveiligingsaanbod is uitgebreid naar het AI-aanbod, met daarin onder andere automatische verwijdering van persoonlijk identificeerbare informatie. Hiermee kan CM.com voldoen aan de strengste normen voor beveiliging en privacy. (CM.com)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top