Cendris gaat klantcontact doen voor OTTO, Heine en Lascana

Cendris gaat klantcontact doen voor OTTO, Heine en Lascana

by Ziptone
1 augustus 2019

OTTO, Heine en Lascana – onderdeel van de OTTO-Group – gaan een langdurig partnership aan met Cendris Customer Contact. Cendris gaat vanuit zowel Suriname als Nederland diensten op het gebied van klantenservice leveren.

Cendris gaat voor de drie merken logistieke- en productvragen beantwoorden via telefoon, mail, chat en webcare. Het team in Suriname, totaal 30 medewerkers, zal zich met name op de telefonische klantenservice richten. In Nederland gaan 60 medewerkers aan de slag.

De Otto Group bestaat uit een verzameling retailers en gerelateerde dienstverleners waar totaal 52.560 medewerkers werken. De jaaromzet bedraagt 13,4 miljard euro. De organisatie is actief in meer dan 30 landen in Europa, Noord- en Zuid-Amerika en Azië. Otto Group haalt momenteel meer dan de helft van de omzet (7,7 miljard euro) uit online retail.

 

Customer Experience
Top