Boukje Taphoorn nieuwe marketingdirecteur bol.com

Boukje Taphoorn nieuwe marketingdirecteur bol.com

by Ziptone
11 december 2017

11 december 2017 – Boukje Taphoorn (42) is per 1 maart 2018 de nieuwe directeur Marketing (CMO) bij bol.com. Taphoorn is afkomstig van Google en heeft daarvoor onder andere bij Unilever en KesselsKramer gewerkt. Ze studeerde economie in Amsterdam. Ze wordt bij bol.com eindverantwoordelijk voor onder meer marketingcommunicatie en brand management, business development, customer & partner service en bol.com retail media groep (adverteren via bol.com). Zij neemt de positie over van Margaret Versteden, die bij bol.com nu CCO (verantwoordelijk voor de online winkels) is. De directie van bol.com is per 1 maart 2018 als volgt samengesteld: Huub Vermeulen (CEO), Gert-Jan Janssen (CFO), Jurrie van Rooijen (CTO), Margaret Versteden (CCO) en Boukje Taphoorn (CMO).

Human Resources
Top