Boet Kreiken, EVP Customer Experience bij KLM stopt

Boet Kreiken, EVP Customer Experience bij KLM stopt

by Ziptone
26 juni 2023

Boet KreikenBoet Kreiken, de huidige Executive Vice President Customer Experience bij KLM, zwaait per 1 juli af. Hij werkte veertig jaar bij de luchtvaartmaatschappij, en was er onder andere directeur bij KLM Cityhopper. Nu gaat hij met pensioen, aldus Luchtvaartnieuws.

Kreiken werd in 2017 benoemd in zijn huidige functie, toen zijn voorganger Ryanne van der Eijk plotseling naar Dubai Airports vertrok. Sinds 2009 zwaaide hij de scepter bij KLM Cityhopper. In de jaren daarvoor vervulde hij diverse commerciële en strategische topfuncties binnen KLM. Wie de nieuwe EVP Customer Experience wordt is nog niet bekend. (Luchtvaartnieuws)

 

Human Resources, Nieuwe functie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top