Arrivia kiest LiveVox voor optimaliseren klantervaring reizigers

Arrivia kiest LiveVox voor optimaliseren klantervaring reizigers

by Ziptone
28 september 2023

LiveVox, aanbieder van een cloud CCaaS-platform, heeft bekendgemaakt dat het bedrijf is geselecteerd door Arrivia, een aanbieder van oplossingen voor reisloyaliteit en lidmaatschap, om hun klantervaring te optimaliseren en automatiseren.

 

Al meer dan 25 jaar verzorgt Arrivia boekingssystemen en loyaliteits- en beloningsprogramma’s voor een aantal van ‘s werelds meest gerespecteerde cruise-, hotel-, resort- en financiële merken, waaronder Marriott, Hilton en Morgan Stanley.

Sinds de implementatie in juni 2021 is begonnen, wordt het LiveVox contactcenterplatform gebruikt voor alle abonnementen-, reis-, cruise-, lidmaatschaps- en backoffice functies om obstakels voor de prestaties van agents weg te nemen en tijdrovende taken te automatiseren om de klantenbinding en loyaliteit voor Arrivia’s partnermerken te verbeteren.

Volgens Travis Markel, COO van Arrivia, heeft de oplossing en implementatie van LiveVox’s customer engagement en analytics mogelijkheden onder meer geleid tot productiviteitsverbeteringen tot 20% voor de sales operations. De Arrivia-agents hebben alle informatie in een scherm. (BusinessWire)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top