8×8 breidt AI Self-Service-mogelijkheden uit met spraakinteracties

8×8 breidt AI Self-Service-mogelijkheden uit met spraakinteracties

by Ziptone
1 september 2023

8×8, leverancier van geïntegreerde cloud-contactcenters en unified communications-platforms, komt met een spraakgestuurde AI in 8×8 Intelligent Customer Assistant. Met de toevoeging van voice breidt 8×8 Intelligent Customer Assistant’s zijn krachtige, gebruiksvriendelijke conversational AI selfservice-mogelijkheden uit. Daarmee bedrijven kunnen eenvoudige tot complexe ervaringen creëren over digitale en voice kanalen.

Met de nieuwe functionaliteit kunnen bedrijven hun workflows stroomlijnen, een volledige klantcontext laten meegaan als er geescaleerd wordt naar een agent, versneld ontwikkelen en implementeren en beschikken over uitgebreide inzichten in conversaties. Ook zijn er verschillende, kant-en-klare integratiemogelijkheden. (8×8)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top