Gisterenavond zijn de winnaars van de European Contact Centre & Customer Service Awards 2023 (ECCCSA) bekendgemaakt.
Tot de grote winnaars behoorden de LEGO® Group, Lidl en Estée Lauder Companies. Terwijl energiebedrijven Goldenergy, Octopus Energy, British Gas, UK Power Networks, OVO en EDF werden beloond voor hun investeringen in klantcontact. Concentrix + Webhelp, Cosmote e-Value, Foundever, Teleperformance en TTEC domineerden het podium voor outsourcers.
Lidl Contact Centre van het Jaar
Lidl’s Customer Care Contact Centre in Schotland won Contact Centre van het Jaar en de jury beschreef hen als meer dan alleen een contactcentrum, terwijl Concentrix + Webhelp Spanje goud wonnen in Outsourced Contact van het Jaar.
Gezien de uitdagingen voor energiebedrijven in de afgelopen 12 maanden, toonden zij hun investering in klantervaring aan de juryleden met Goldenergy, Octopus Energy, British Gas, UK Power Networks en EDF die allemaal goud wonnen.
De volledige lijst met winnaars is hier te vinden.
Event, Human Resources