VHD Alarmcentrale vernieuwt klantcontactplatform

VHD Alarmcentrale vernieuwt klantcontactplatform

by Ziptone
23 januari 2024

Alarmcentrale en hulpverlener VHD heeft de samenwerking met Frontline Solutions vernieuwd voor onbepaalde duur. Frontline Solutions gaat het on premise Genesys klantcontactplatform van VHD migreren naar de nieuwste cloudoplossing van Genesys.

 

VHDHet gaat om een project, waarbij naast de implementatie van Genesys Cloud CX ook het volledige klantcontactproces voor alle kanalen wordt geoptimaliseerd in co-creatie met de experts van Frontline Solutions.

“We hebben, na een korte heroriëntatie in de markt, expliciet een beroep gedaan op de kennis en kunde van Frontline Solutions voor procesoptimalisatie waaronder het opnieuw ontwerpen van de callflows,” aldus Alexander Kusters (rechts op de foto), manager ICT en Change bij VHD. “De klantcontactomgeving van VHD omvat momenteel duizenden verschillende lijnen ten behoeve van een groot aantal verschillende opdrachtgevers.

Die hebben elk hun eigen requirements, wat specifieke kaders oplevert voor de routering van alle contacten en de integratie met uiteenlopende applicaties.” Onderdeel van de migratie is ook de implementatie van de Frontline Mail Manager, zodat het e-mailcontact vanuit de agent desktop kan worden uitgevoerd en gemanaged. Een ander onderdeel is de integratie met het eigen dossiersysteem van VHD in Genesys Cloud CX. En tot slot wordt ook de oplossing voor dialoogondersteuning voor VHD-klantcontactmedewerkers, geïntegreerd in Genesys Cloud CX.

Frontline Solutions verwacht de migratie naar Genesys CX Cloud in het voorjaar te hebben afgerond, zodat VHD op tijd klaar is voor de zomerpiek in de dienstverlening. Met de implementatie van Genesys Cloud CX, het beheer daarvan en de procesoptimalisatie in samenwerking met Frontline Solutions is de hulpverlener bovendien klaar voor de toekomst.

VHD is gespecialiseerd in het 24×7 organiseren van hulp na incidenten in binnen- en buitenland. De hulpverlener biedt diensten aan op het gebied van mobiliteit, zorg, veiligheid, reparatie & onderhoud en 24/7 klantcontact. Het bedrijf werkt onder andere voor verschillende zorg- en schadeverzekeraars, volmachtkantoren, winkelketens, woningbouwverenigingen, autofabrikanten, garageconcepten, autoleasemaatschappijen, zorginstellingen en overheidsinstanties. (Frontline Solutions)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top