Transcom Nederland verkrijgt COPC OSP Standard 5.2-certificering

Transcom Nederland verkrijgt COPC OSP Standard 5.2-certificering

by Erik Bouwer
11 november 2016

copc11 november 2016 – Transcom Nederland kondigt aan dat het een certificering heeft ontvangen van Customer Operations Performance Center (COPC), een internationaal erkend advies- en certificeringsorgaan in de klantcontactwereld. Het Standard 5.2-certificaat voor Outsource Service Providers (OSP) toont aan dat Transcom klanttevredenheid, kostenefficiëntie en medewerkerstevredenheid weet te combineren en tegelijkertijd voldoet aan operationele doelstellingen.

Het COPC OSP Standaard-certificaat is een uitgebreide en geïntegreerde erkenning voor klantgerichte service operations en is de originele standaard in de COPC® Family of Standards. De COPC OSP Standard, ingesteld sinds 1996, blijft de meest prestigieuze en het meest erkende certificatieprogramma voor de exploitatie en het beheer van een high-performance customer contact center.

“We zijn bijzonder trots dat we met ons center in Groningen dit certificaat hebben behaald. Dit is de kroon op ons harde werken en het volgen van de hoogste standaarden in de internationale klantcontactwereld, de COPC OSP Standard wordt beschouwd als de wereldwijde standaard voor excellentie binnen de contactcenter-branche”, zegt Lars van der Las, Global Operations Manager bij Transcom Nederland. “Ons team heeft bewezen dat we in staat zijn om een uitstekende klantervaring te leveren door ervoor te zorgen dat onze interacties aan hoge kwaliteitseisen voldoen.”

Naast het center in Groningen verkreeg Transcoms center in Rostock, Duitsland, eveneens de certificering.

Geen categorie
Top