Storm van Content Guru uitgebreid met nieuwe WFM-oplossing

Storm van Content Guru uitgebreid met nieuwe WFM-oplossing

by Ziptone
8 november 2021

Content Guru, marktleider op het gebied van cloudoplossingen voor contactcenters en customer experience, heeft vandaag de release aangekondigd van een nieuwe oplossing voor workforce management (WFM), storm WFM.

De nieuwe service is een aanvulling op Content Guru’s product voor workforce optimization storm WFO en is een intelligente planningsoplossing voor contact centers waarmee organisaties gedetailleerde, omnichannel interactieprognoses en optimale personeelsplanningen kunnen genereren.

Storm WFM maakt een inschatting van het aantal inkomende interacties en creëert vervolgens automatisch een planning voor zowel personeel als met AI getrainde storm Machine Agents waarmee deze interacties volgens instelbare criteria kunnen worden afgehandeld. WFM maakt planningen op basis van kosteneffectiviteit en vereiste servicelevels en houdt tevens rekening met beschikbare informatie over agent-vaardigheden om ervoor te zorgen dat elke interactie van hoogwaardige kwaliteit is.

Storm WFM is volledig geïntegreerd met storm, zodat wachtrijen en agent-instellingen automatisch worden overgenomen en er geen tijdrovende instellingsprocessen nodig zijn. Er kan gewerkt worden met de vaardigheden en voorkeuren van agents en machine agents. De oplossing is geschikt voor alle kanalen die storm nu en in de toekomst ondersteunt, waaronder e-mail, spraak, sms, sociale media. Ook faciliteert de oplossing het plannen van groepsvergaderingen.

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top