Soleo Groep neemt Fresh Call Teleservice over

Soleo Groep neemt Fresh Call Teleservice over

by Ziptone
14 juni 2019

De Soleo Groep neemt Fresh Call Teleservice B.V. over. Hiermee verstevigt de Soleo Groep haar marktpositie in B2B klantcontact. Fresh Call is een contactcenter dat gespecialiseerd is in zakelijke dienstverlening. Beiden oprichters van Fresh Call Teleservice, Remco Tiemes en Ilonka Tiemes blijven actief binnen de organisatie. “De contactcenter markt is al enige tijd aan het consolideren. In de Soleo Groep hebben wij een solide partner gevonden, waarmee we op het gebied van technologie en innovatie bijblijven in de markt. Daarnaast kunnen we onze klanten een breder kwalitatief serviceportfolio bieden,” licht Remco Tiemes toe.

Volgens Jac Vermeer, directeur Soleo Groep, past de overname in de groeistrategie die Soleo in 2018 heeft aangekondigd. Fresh Call is volgens Vermeer een gerenommeerd bedrijf met een grote en trouwe klantenkring. Fresh Call zal de komende periode integreren in de Groep en herkenbaar zijn als een Soleo bedrijf. De medewerkers van Soleo Didam zijn inmiddels verhuisd naar de locatie in Giesbeek.

Soleo Groep is actief met klantcontact via alle kanalen en werkt vanuit 11 locaties in 3 landen. Bij Soleo werken zo’n 900 medewerkers. Het is de ambitie van de Soleo Groep om zijn activiteiten verder uit te bouwen, zowel in de contactcentermarkt als in aanvullende dienstverlening in de customer lifecycle.

fusie/overname, Human Resources
Top