RDW kiest Frontline Solutions als partner voor Genesys Cloud klantcontact oplossing

RDW kiest Frontline Solutions als partner voor Genesys Cloud klantcontact oplossing

by Ziptone
2 juni 2021

Na een aanbestedingsprocedure heeft Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW) gekozen voor Frontline Solutions als partner voor de cloudmigratie van het klantcontactplatform Genesys Cloud. Daarbij zal ook het e-mail-management en workforce-management aan het telefonieplatform worden gekoppeld.

Bij de aanbestedingsprocedure is gebruik gemaakt van de Best Value Procurement (BVP) methode. Deze methodiek is erop gericht om de opdracht aan de inschrijver te gunnen die met zijn inschrijving aantoont als beste de risico’s te minimaliseren en de kansen te benutten. Frontline Solutions moet naast de implementatie ook het beheer, het onderhoud en de doorontwikkeling gaan verzorgen. De RDW is een publieke dienstverlener in de mobiliteitsketen, bekend van de APK, het rijbewijs en het kenteken. De RDW volgt voertuigen vanaf ontwikkeling tot demontage en beschikt over een grote expertise door jarenlange ervaring met de uitvoering van wettelijke en opgedragen taken. RDW is al langere tijd bezig met de digitale transformatie.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top