Kantar kiest wereldwijd voor Softdial CCaaS van Sytel

Kantar kiest wereldwijd voor Softdial CCaaS van Sytel

by Ziptone
24 februari 2022

KantarKantar, een van de grootste marktonderzoeksbureaus ter wereld, heeft de implementatie afgerond van de Softdial Contact Center-oplossing van Sytel. Daarmee beschikt Kantar over een schaalbaar CCaaS-platform waarmee het bedrijf meer dan 3.500 interviewers in 25 landen tegelijkertijd kan faciliteren. Bovendien wordt het gemakkelijker om nieuwe landen aan te sluiten, wat dit jaar op de planning staat. Het nieuwe systeem wordt volledig beheerd door Sytel vanuit het hoofdkantoor in Aylesbury in het Verenigd Koninkrijk.

Volgens Kantar maakt het platform het mogelijk om scheidingen aan te brengen tussen de verschillende werkmaatschappijen en activiteiten – onder meer relevant omdat er vaak met privacygevoelige gegevens wordt gewerkt. Daarnaast is de Softdial-oplossing geïntegreerd met het CATI-systeem (Computer Assisted Telephone Interviewing) van het NIPO voor het scripten van interviews. (Sytel)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top