Full Stack CCaaS: complete CX uit één hand (partnercontent)

by Ziptone

Full Stack CCaaS: complete CX uit één hand (partnercontent)

by Ziptone

by Ziptone

Contactcenter Managers moeten ervoor zorgen dat de CCaaS-oplossing (ContactCenter-as-a-Service) die ze kiezen flexibel genoeg is om zich aan te passen aan veranderende klantbehoeften. In het verleden hanteerden contactcenters meestal een ‘best of breed’-benadering om een ​​compleet CX-framework te bouwen. Hoewel ‘best of breed’-oplossingen tot op zekere hoogte kunnen worden geïntegreerd, is een dergelijke aanpak niet geschikt voor de nieuwe werkelijkheid met werken op afstand.

Een full-stack CCaaS-oplossing bedient daarentegen alle communicatiekanalen en informatie via een enkele, cloudgebaseerde portal. Dit betekent dat medewerkers overal ter wereld toegang hebben tot dezelfde mate van functionaliteit. Met full-stack kunnen medewerkers een echt naadloze CX leveren – waar en wanneer ze ook werken, en via welk kanaal en apparaat ze ook gebruiken.

Download het gratis whitepaper van Content Guru voor meer informatie over waarom full-stack CCaaS de enige manier is om echt naadloze CX te leveren.

Ook interessant

Featured, Kennispartners, Technologie
Top