Francois Kroes wordt hoofdredacteur CustomerFirst

Francois Kroes wordt hoofdredacteur CustomerFirst

by Erik Bouwer
17 januari 2017

customerfirst17 januari 2017 – Francois Kroes wordt met ingang van nummer 3 de nieuwe hoofdredacteur van CustomerFirst. Volgens huidig hoofdredacteur Jan Kloeze was het vanaf het begin af aan de bedoeling om Kroes klaar te stomen als hoofdredacteur. “Dat traject is nu afgerond. Nummer 1 verschijnt binnenkort, nummer twee wordt nog door ons samen gemaakt. Er is onlangs een nieuwe redacteur aangenomen die de huidige rol van Francois overneemt en die nu wordt ingewerkt.” Kloeze heeft het afgelopen jaar gebruikt om als hoofdredacteur enkele veranderingen in de redactionele formule door te voeren. Kloeze werkt als freelance hoofdredacteur van meerdere vakbladen. Hij ziet zichzelf vooral als een processpecialist en in mindere mate als een inhoudelijk deskundige. Francois Kroes werkte sinds 2009 als redacteur bij CustomerFirst. Hij studeerde journalistiek aan Fontys Hogescholen.

Human Resources
Top