Efteling, Cygnific en ACSI uitgeroepen tot winnaars van de Nationale Klantcontact Week

Efteling, Cygnific en ACSI uitgeroepen tot winnaars van de Nationale Klantcontact Week

by Ziptone
19 april 2024

Efteling, Cygnific en ACSI zijn door de CCMA uitgeroepen tot winnaars van de Nationale Klantcontact Week. Deze organisaties hebben zich op opvallende wijze onderscheiden tijdens de dagelijkse challenges en hebben dat gedeeld op social media. 

 

NKW2024De jury heeft vooral gekeken naar creativiteit, verbinding, innovatie en duurzaamheid van de activiteiten. Juryvoorzitter NKW en CCMA-bestuurslid Wout Hut: “Het is onvoorstelbaar hoeveel posts, foto’s en filmpjes er zijn gedeeld. NKW is zoveel groter geworden dit jaar. Dat maakt trots. Daarbij is het uitdagend om op afstand te kunnen beoordelen wie het allerbeste invulling heeft gegeven aan de NKW. Tegelijkertijd kregen we een goed beeld van de creativiteit, authenticiteit en betrokkenheid van afdelingen en organisaties. Uiteindelijk moet je kiezen en hopelijk voelt iedereen zich deze week een winnaar, doordat het werk in klantcontact extra gezien is!”

De prijzen zijn vandaag uitgereikt door juryleden en hoofdsponsors Custom Connect, Randstad en SUSA.

Bij de Efteling viel vooral op dat medewerkers veel ruimte en vrijheid hebben om geheel in lijn met het beeld van Efteling de week extra speciaal te maken.

De essentie van de NKW is om medewerkers centraal te stellen en echt even in het zonnetje te zetten. Dat heeft Cygnific op een prachtige manier laten zien. Het internationale aspect was opvallend. Het bemoedigen van de culturele integratie zoals met eten uit de verschillende landen bracht de mensen vanuit de verschillende landen zichtbaar samen. Het was groots aangepakt en duidelijk gesteund vanuit alle lagen van de organisatie, inclusief een mooi filmpje vanuit de directie voor de erkenning van de inzet van alle medewerkers.

ACSI heeft een relatief klein KCC met ongeveer 20 medewerkers, maar dat was geen enkele belemmering om het plezier eraf te laten spatten, aldus de jury, die vanaf de eerste dag ACSI in het vizier had. ACSI toonde een grote betrokkenheid bij het product, de vakantiebeleving en hoe daarbij moet worden aangesloten in de werkcultuur en in klantcontact.

Randstad, Custom Connect en SUSA hebben als hoofdsponsors de groei van NKW mogelijk gemaakt. Naast de gebruikelijke feestelijkheden van bloemen, taart en confetti ontvingen de winnaar een cheque ter waarde van maar liefst €1250. Deze cheque is vrij te besteden door het team. (CCMA, Ziptone)

NKWZiptone bezocht de contactcenters van Omoda, ABN Amro en Efteling in het kader van NKW2024. Het verslag daarvan lees je na het weekend op Ziptone. Tip: volg Ziptone op LinkedIn.

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top