Coolblue wint titel ‘Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland’

Coolblue wint titel ‘Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland’

by Erik Bouwer
24 april 2017

Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland24 april 2017 – Coolblue is door consumenten uitgeroepen tot Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. De webwinkel nam de publieksprijs voor het eerst in ontvangst tijdens de uitreiking van de CustomerFirst Awards, die gisteravond in het Beatrix Theater te Utrecht plaatsvond. Greetz en Landal GreenParks bezetten de tweede en derde plek in de top-10 Klantvriendelijkste Bedrijven 2017. Consumenten beoordeelden Coolblue met de hoogste cijfers voor ‘medewerkers beschikbaar’, ‘doet wat reclame belooft’ en ‘oprecht betrokken’, met als resultaat eindcijfer 8,34. Onder meer Ikea, Miss Etam en de Efteling scoorden goed bij het publiek met hun klantvriendelijke service. (bron: Twinkle)

Customer Experience
Top