CCMA maakt programma Nationale Klantcontact Week (NKW) bekend

CCMA maakt programma Nationale Klantcontact Week (NKW) bekend

by Ziptone
20 maart 2024

De Nationale Klantcontact Week (NKW) vindt dit jaar van 15 april tot en met 19 april plaats. Net als afgelopen jaren worden alle leidinggevende in de branche door de CCMA opgeroepen om er een geweldige week van te maken. Vandaag heeft de organisatie ook het programma bekend gemaakt.  

 

De belangstelling voor de Nationale Klantcontact Week is groot. Een maand voorafgaand aan de week is het aantal deelnemers al verdubbeld in vergelijking met vorig jaar, aldus het persbericht van de CCMA. Cynthia Mak, die de Nationale Klantcontact Week organiseert in opdracht van de CCMA, geeft aan dat het programma in samenwerking met het bestuur van de CCMA en de sponsoren Randstad, Custom Connect en SUSA is samengesteld. Er is bewust gekozen voor een specifieke opbouw, “zodat deelnemende bedrijven zich goed kunnen laten zien, de verbinding centraal komt te staan en initiatieven ook een duurzaam karakter krijgen” aldus Mak.

Dagelijks een challenge

Iedere dag is er een nieuwe challenge, waaraan de deelnemers mee kunnen doen. Op maandag 15 april start de “We are … challenge”, waarin deelnemers via een video laten wie het team of organisatie is. Op dinsdag 16 april is er de “Let’s connect challenge”, waar de deelnemers laten zien op welke manier andere afdelingen binnen de organisatie betrokken worden bij de Nationale Klantcontact Week. Woensdag 17 april staat in het teken van de Innovatieve challenge” en worden de initiatieven gedeeld waarmee het klantcontact blijvend leuker en beter wordt gemaakt. De challenges worden op donderdag 18 april afgesloten met de “In het zonnetje challenge”, waarbij in beeld is gebracht hoe de medewerkers deze week in het zonnetje zijn gezet. Deelname aan de challenges is vrijblijvend en hoeft niet.

19 april: prijsuitreiking

De jury bestaat uit de CCMA bestuursleden, Wout Hut (juryvoorzitter), Melanie Stemerdink en Anne-Marie Beurskens. Namens de sponsoren zitten Mark Niesink (Randstad), Stijn Lathouwers (Custom Connect) en Luuk Pouwer (SUSA) in de jury. Op vrijdag 19 april zullen zij de winnaars van de Nationale Klantcontact Week bezoeken.

Verdubbeling aantal deelnemers

Het aantal inschrijvingen is op dit moment meer dan verdubbeld ten opzichte van vorig jaar (een maand voorafgaand aan de week). Dit betekent nu al dat duizenden medewerkers in klantcontact een extra leuke week in het vooruitzicht hebben. Deze geweldige tussenstand is motiverend voor alle deelnemende bedrijven, maar voor ook de NKW organisatie, aldus de CCMA in het persbericht. Op de website van de CCMA is een lijstje met alle deelnemende organisaties te vinden.

Custom Connect, Randstad en SUSA hoofdsponsors van de NKW

Susa, Custom Connect en Randstad maken de groei van NKW mogelijk en hierdoor zullen er meer winnaars zijn. Mark Niesink, Directeur Randstad Customer Contact: “We zien dat de wereld steeds dynamischer wordt en de eisen van klanten steeds hoger. Wat we daarbij wel eens vergeten is de groep mensen die dat werk eigenlijk doen en elke dag voor die beleving zorgen. Wij vinden dat zij vaker in het zonnetje gezet mogen worden en daarom sponsoren wij de NKW 2024.”

Inschrijven nog steeds mogelijk en gratis

Deelname aan de NKW is gratis, er wordt ook geen inschrijfgeld in rekening gebracht. Iedere deelnemende organisatie kan zelf kiezen op welke manier zij de klantcontactmedewerkers die week in het zonnetje willen zetten, en welk budget daarvoor wordt vrijgemaakt. Inspiratie voor activiteiten (voor verschillende budgetten) is ook op de website van de CCMA te vinden. Inschrijven kan hier.  (CCMA)

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top