ITO

ITO

by Ziptone

Stichting ITO (Instituut voor Telecom Organisaties) is opgericht in 1998. De Stichting helpt organisaties in profit, not-for-profit en overheid om een optimale klantcontactbeleving te bieden. Dat doet zij door richtlijnen voor dienstverlening via telefoon, e-mail, social media, websites en print te ontwikkelen, te beheren en toe te passen in certificering voor klantcontactorganisaties.

De stichting heeft als doel de telefoni­sche bereikbaarheid en klantgerichte beantwoording bij telefonische loketten te bevorderen. Stelt normen vast waaraan een goed bereikbaar en klantvriendelijk telefonisch loket van een organisatie moet voldoen en informeert 0rganisaties hoe deze normen te bereiken zijn. Certificeert organisaties die na toetsing hebben aangetoond aan deze normen te voldoen.

De Stichting heeft een lijst van organisatie die ITO-gecertificeerd zijn.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top