Quality Support wordt onderdeel van KCM

Quality Support wordt onderdeel van KCM

by Ziptone
7 januari 2021

Quality Support, specialist in het meten én verbeteren van de kwaliteit van klantcontacten, wordt onderdeel van KCM. Dat heeft KCM vandaag bekend gemaakt. Met de overname levert KCM een nog completer dienstenpakket in kwalitatief onderzoeken, kwantitatief meten, analyseren, trainen en succesvol ontwikkelen en implementeren van klantcontact strategieën. De onderneming blijft haar activiteiten verder uitbreiden en is actief op zoek naar partners waarmee verdere groei kan worden gegeven.

Met 28 jaar ervaring in het analyseren van klantcontacten door middel van mystery shopping en klantcontactmetingen, is Quality Support een mooie aanvulling voor KCM. Ron Gubbels, directeur en eigenaar van Quality Support, vertelt: “Wij adviseren over verbeteringen en helpen om die verbeteracties uit te voeren via training, e-learning, gamification, management games en hospitalityprogramma’s in klantcontact. Onze kracht zit in een ervaren team van medewerkers die passie hebben voor klantcontact. Afspraken nakomen, meedenken en flexibiliteit kenmerken onze werkwijze. KCM maakt de organisatie écht wendbaar op het gebied van hun customer experience. Ik ben ervan overtuigd dat onze opdrachtgevers baat hebben bij dit unieke aanbod van diensten.”

Volgens Edwin van Wijk van KCM zorgt het toevoegen van Quality Support ervoor dat KCM uitbreidt met kwalitatief onderzoek. “Met klanttevredenheidsonderzoek meet je het resultaat; met kwalitatief onderzoek meet je het klantcontactproces. Beide maatstaven zijn van groot belang voor iedere klantgerichte organisatie om continu te kunnen verbeteren. Kwalitatief onderzoek analyseert het klantcontact en de rol van de medewerker daarin. Het geeft inzicht in waar medewerkers beloond kunnen worden en waar extra training nodig is. Een goed ontworpen kwantitatief én kwalitatief onderzoek is de blauwdruk voor alle klantcontactprocessen.”

KCM wil de nummer één partner  zijn bij het bereiken van optimale klant- en medewerkerstevredenheid en in het optimaliseren van klantcontact. KCM Group kan een compleet aanbod van producten en diensten bieden en completere projecten verzorgen, zowel op nationaal als internationaal niveau. “Ik ben ervan overtuigd dat onze opdrachtgevers baat hebben bij de integratie en focus van onze diensten in hun weg naar optimale klant- en medewerkerstevredenheid”, aldus Martine Ferment van KCM.

fusie/overname, Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top